Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Nilla - 18 mars 2009 13:44


Den första Blåsippan visade sej i trädgården idag....den bara fanns där och tidigare har jag inte letat efter nån presis där!?  Växtligheten är mycket senare i år, den första Blåsippan hittade jag den 17/2 förra året.....den är 4 veckor försenad i år.


Det är första våren i det här huset, och jag vet inte ett skvatt vad som kommer upp eller inte!  Minns inte riktigt vad vi själva grävde ner i april -08.

Tittar varje dag efter nåt nytt, för idag är det åter soligt och varmt där det är lä, så nu växer det så det knakar.


En HÄRLIG årstid och efterlängtad, så det är bara den riktiga energin som saknas och den vill jag hitta igen.......

Fikapausen är slut och nu ska jag ut och se om jag finner den saknade energin. 


Ovido - Quiz & Flashcards