Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Fredag....elektriska stolen och jag.

Av Nilla - 30 januari 2009 20:16


Jag har ont,  har ännu inte hämtat mej sen lövräfsningen....det har inte blivit bättre, så jag har tagit det måttligt lugnt idag mé...

Har ont i en nackkota och det påverkar bl.a mina armrörelser.


Vaknade på efternatten å gick ner till Elektriska stolen, den är kanonbra  och har suttit där idag i flera omgånger å korta stunder. Det ger mej massage och värme, så himla skönt!

Tänkte att spara en massa pengar på den, istället för att åka många, många mil och avlöna en Kiropraktor.


Så nu ska det bli självhjälp med den här dynan och en ekonomisk besparing och så avslappning. 

Jag ska aldrig mer använda en räfsa....det har jag lovat mej själv!

  Den här räfsan ser mycket mysigare ut

 
 
AnneliH

AnneliH

31 januari 2009 11:04

Vilken tur att det var den varianten av "elektrisk stol"...hoppas den hjälper! Krya på dig!

http://shaggkvist.se/wordpress

 
Nilla

Nilla

31 januari 2009 15:23

Tack så mycket, AnneliH! : )
Jo jag har varit väldigt flitig med el-stolen, så jag känner mej lite bättre idag och är oerhört tacksam för det.

http://enavalla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 29 oktober 2009 23:09


  Ja så är det.....    

Av Nilla - 7 september 2009 22:41

   

Av Nilla - 5 september 2009 20:52

  Piggar upp mej med en gammal goding under tiden som jag väntar på en fungerande telefon och att borrelian ska försvinna, om det nu är det jag har.....avvaktar till måndag. ...

Av Nilla - 30 augusti 2009 12:14

  Det finns ett litet djur i vår fauna som inte fyller nån funktion eller har nån fiende mer än människan (ibland):  Fästingen: det lilla vampyr-äcklet!    Var till skogen förra söndan, plockade bort några fästingar på armar å ben...trots "skyddsklä...

Av Nilla - 27 augusti 2009 12:19

  Har nyligen bytt från privat till företag på Tele2,  haft dom som operatör sen i april...våra gamla nummer skulle fortfarande gälla Ja försäljare är ju väldigt pigga på att ringa och väldigt ofta, det är ju lockande med billigare avgifter...lovord ...

Ovido - Quiz & Flashcards