Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Leo & Emil

Av Nilla - 12 mars 2009 11:13


Samma rutiner varje kväll....har inte hjärta egentligen att bära iväg dom till ett annat rum, när de sover så gott.

Om sängen varit bredare så kunde dom ev. legat kvar.....vinterpälsen har börjat rasa på honom som har flest och längst strån.







 
 
vivi

vivi

13 mars 2009 10:51

Hejhej! Nästan rätt...tror jag :)
Jag har ingen bror däremot men vi bodde mittemot vägen ned till gillberga i ett rött hus. Min mamma drev behandlinghem där mellan 87-94 ungefär. Vi hade hästar, massa MASSA katter och riktiga rymmarfår :)
Öland är ju inte jätte överbefolkat men minnet är lite suddigt eftersom jag var 14-15år när vi flyttade :)
Saknar det däremot!! Så fina bilder du har! Sicka goingar till katter!

http://www.missvivis.bloggagratis.se

 
Nilla till Vivi

Nilla till Vivi

13 mars 2009 20:52

Jo då kan jag tänka mej vem du är och din morbror heter Kent. ^^
Jag flyttade också därifrån efter 9:an och återvände 1988. Sen några år bor även våra 2 barn på fastlandet med sina sambor, så nu är det vi "gamlingar" kvar här själva. :P
Ja katterna är numera mina "barn" när de andra flyttat härifrån. :D
Jag har sett dej på bilddagboken, har själv bilder där sen 3 år tillbaka, men min sida är låst så om du är intresserad kan du erbj. dej att bli en av vännerna!
Det är mest djur och natur, å så Gillberga och stenkusten. :)

http://enavalla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 29 oktober 2009 23:09


  Ja så är det.....    

Av Nilla - 7 september 2009 22:41

   

Av Nilla - 5 september 2009 20:52

  Piggar upp mej med en gammal goding under tiden som jag väntar på en fungerande telefon och att borrelian ska försvinna, om det nu är det jag har.....avvaktar till måndag. ...

Av Nilla - 30 augusti 2009 12:14

  Det finns ett litet djur i vår fauna som inte fyller nån funktion eller har nån fiende mer än människan (ibland):  Fästingen: det lilla vampyr-äcklet!    Var till skogen förra söndan, plockade bort några fästingar på armar å ben...trots "skyddsklä...

Av Nilla - 27 augusti 2009 12:19

  Har nyligen bytt från privat till företag på Tele2,  haft dom som operatör sen i april...våra gamla nummer skulle fortfarande gälla Ja försäljare är ju väldigt pigga på att ringa och väldigt ofta, det är ju lockande med billigare avgifter...lovord ...

Ovido - Quiz & Flashcards