Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Nilla - 1 juli 2009 14:44


Smultronen som jag åt och njöt av i skuggan, nyplockade från växthuset.

Den vilda sorten lär ha torkat i värmen.

Det påstås av väderkunnigt folk att, temperaruren ska bli lägre till helgen....ja det få man se då hur det blir.




 

Av Nilla - 1 juli 2009 00:57


På juni månads sista dag har jag tänkt tillbaka på den timmen, jag dan innan tillbringade på stranden.  Det var årets första fotdopp, så sköööönt det var....ca. 21 gr. har tempen stigit till.

 

Solen värmde å brände, en svag svalkande bris....ja så där ljuvligt som det bara kan bli en sommardag. Hade en bil så jag kom ner dit, jag får hoppas det finns fler möjligheter att sola och njuta.

Vanligtvis går jag i shorts och solbh i trädgården, men vid vattnet tar solen direkt!

Mina barndoms somrar tillbringade jag ofta vid stranden, men då på den andra sidan av ön där det är mer av sandstränder och även lång-grunt.


Så härlig den Svenska sommaren är, men ack så kort.




Ovido - Quiz & Flashcards