Direktlänk till inlägg 3 juli 2009

Blåklockan

Av Nilla - 3 juli 2009 21:36


Hahaaa....gjorde en test. 

Blåklockorna fotades: -05 -06 -07 så dom har iaf vissnat :


Blåklockan

I ditt innersta rum växer en ljuv liten blåklocka mellan stenar och gräs.

Med huvudet böjt och med samma färg som himlen förmedlar du tanke och känsla.

Du kan uppfattas som en stillsam varelse men inuti dig är det oftast alltid tankar i rörelse om tiden, livet, omvärlden och medmänniskor.

Du är därav lite av en filosof och en känslig sådan då du har tendens att sväva i nostalgi, minnen, vemod.

Gör dig och världen en tjänst! Dela med dig av ditt inre, via t.ex det skrivna ordet!

Och försök även leva lite mer i nuet om det går.

Själsliga nyckelord: Tanke, sentimentalitet, drömmar.


 
 
Ingen bild

ya

3 juli 2009 23:01

Är det Facebook-testet? Tycker Du att det stämmer?
Många tycker att mitt stämmer precis och jag håller med om att det var träffsäkert.

 
Ingen bild

ya

3 juli 2009 23:02

Varför går det inte att kommentera Dina smultron?

 
Ingen bild

Nillas svar till ya

4 juli 2009 01:11

Nu såg jag det på Smultronen, när det har jag ingen aaaning om...mystiskt. :/

 
Ingen bild

Nillas svar till ya

4 juli 2009 01:19

Ang. Facebook-testet, så har jag svårt att bedömma mej själv.
Men det "skrivna ordet" stämmer inte tycker jag, har lite svårt att formulera meningar och Sv. var inte mitt starkaste ämne i skolan.... minns jag.
Ibland råkar jag skriva på dialekt. :P ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nilla - 29 oktober 2009 23:09


  Ja så är det.....    

Av Nilla - 7 september 2009 22:41

   

Av Nilla - 5 september 2009 20:52

  Piggar upp mej med en gammal goding under tiden som jag väntar på en fungerande telefon och att borrelian ska försvinna, om det nu är det jag har.....avvaktar till måndag. ...

Av Nilla - 30 augusti 2009 12:14

  Det finns ett litet djur i vår fauna som inte fyller nån funktion eller har nån fiende mer än människan (ibland):  Fästingen: det lilla vampyr-äcklet!    Var till skogen förra söndan, plockade bort några fästingar på armar å ben...trots "skyddsklä...

Av Nilla - 27 augusti 2009 12:19

  Har nyligen bytt från privat till företag på Tele2,  haft dom som operatör sen i april...våra gamla nummer skulle fortfarande gälla Ja försäljare är ju väldigt pigga på att ringa och väldigt ofta, det är ju lockande med billigare avgifter...lovord ...

Ovido - Quiz & Flashcards